Lue lisää evästeistä

Ostoskori

Oma kerhosivuni 

Helmikuu 2022


Tässä teet nopeasti ja helposti valintasi, jos olet Club Knittingroom -kerhon jäsen. Jos haluat vain kuukauden käsityön, sinun ei tarvitse tehdä mitään – se toimitetaan automaattisesti kotiisi.


Saat kuukauden käsityön aina automaattisesti kotiisi


Saat kuukauden käsityön aina edulliseen kerhohintaan
1

Valitse kerhosi

KUUKAUDEN KÄSITYÖ
Järbo Garn
Lankapaketti Takki Cookie
Lankapaketti Cookie-neuletakki on pelkistetty takki, joka neulotaan raitaefektin muodostavasta langasta. Voit neuloa takkiin joko -hihat tai pitkät pallohihat. Koot XS-XXXL. Neuletakki neulotaan Järbo Garnin Cookie-langasta.
Paketti sisältää 2 lankakerää sekä ohjeen.
Kerä: 200 g= noin 600 m.
Koostumus: 100% akryyliä.

Tilaa myös: Pyöröpuikot 5,5 mm, 80-100 cm resoreihin ja 6 mm, 80-100 cm vartaloon ja 6 mm, 30-40 cm, hihoja varten.
Tämä on kuukauden käsityö, jonka saat automaattisesti kotiisi, ilman että sinun tarvitsee tehdä mitään!
16,90
091444
Knittingroom
Pyöröpuikot Knittingroom 80 cm
1 Pyöröpuikot, pituus 80 cm. 2-7 mm alumiinia ja 8-10 mm muovia.
Koko
3,70
374389

Antal


Knittingroom
Pyöröpuikot Knittingroom 80 cm
1 Pyöröpuikot, pituus 80 cm. 2-7 mm alumiinia ja 8-10 mm muovia.
Koko
3,70
374389

Antal


Knittingroom
Pyöröpuikot Knittingroom 40 cm
1 pyöröpuikko, pituus 40 cm. 2-7 mm alumiinia ja 8-10 mm muovia.
Koko
5,90
374363

Antal


Katia
Lankapaketti Saali Silky
Silky Saali -lankapaketti sisältää Silky Lace -lankaa, joka on yksi Katian upeimmista langoista. Kevyt lanka on myös erittäin pehmeä. Neulo tämä pehmeä uturoosa palmikkokuvioitu kolmiohuivi. Pakkaus sisältää 5 Silky Lace -kerää sekä ohjeen. Koko n. 76x230 cm kostutuksen ja pingotuksen jälkeen.
Koostumus: 80% Extrafine merinovillaa ja 20% silkkiä. Superwash-laatuinen lanka!
Vyyhdin koko: 50 g = 260 m
Neuletiheys: 26 s/34 krs = 10 cm.
Pesuohje: hellävarainen pesu 30 asteessa.
Tilaa myös: Puikot 3 mm.
36,90
060083

Antal


Knittingroom
Puikot KR 35 cm
1 pari (2 kpl), pituus 35 cm. 2-5,5 mm alumiinia ja 6-10 mm muovia.
Koko
3,90
374348

Antal


 
Lankapaketti Filt Nova
Tässä haastetta kaikille innokkaille virkkaajille! Peitto virkataan Novitan Venla-langasta ja jokaiseen kulmaan virkataan pieni tammenterho koristeeksi. Paketti sisältää 8 lankakerää sekä ohjeen. Koko n. 108x135cm.
Koostumus: 75% villaa ja 25% polyamidia.
Pesuohje: 40°.
Tilaa myös: Virkkuukoukut 3 mm ja 2,5 mm.
45,50
060081

Antal


Knittingroom
Virkkuukoukku Knittingroom 15 cm
Koko 2-5 mm alumiinia ja 5,5-10 mm muovia.
Koko
1,90
374397

Antal


Knittingroom
Virkkuukoukku Knittingroom 15 cm
Koko 2-5 mm alumiinia ja 5,5-10 mm muovia.
Koko
1,90
374397

Antal


2

Viimeistele kerhovalintasi

Yhteenveto kerhotilauksestasi


Valitse vähintään yksi ylläolevista tai kirjoita viesti allaolevaan ruutuun.